پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4182
-
الف
+

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره جام‌جم برگزار می‌شود

آئین پایانی چهارمین جشنواره جام‌جم همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آئین پایانی چهارمین جشنواره جام‌جم همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ستاد خبری جشنواره تلویزیونی جام جم؛ این جشنواره با هدف بررسی تولیدات شبکه‌های سیما در ۴ قالب مجموعه تلویزیونی، مسابقه، پویانمایی و مستند؛ منتخبان شبکه‌ها در این ۴ رشته بررسی و به بهترین‌های هر گروه جوایزی اهداء می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۲۴ اثر نمایشی به انتخاب شبکه‌های سیما به رقابت می‌پردازند و هیأت داوران در جلسات کارشناسی بهترین کارگردانی، فیلم نامه نویسی، بازیگری نقش اول زن و مرد و بهترین مجموعه نمایشی را معرفی خواهند کرد.

آثار پویانمایی نیز در ۸ گروه بررسی شده و در انتها بهترین اثر به لحاظ «تهیه کنندگی»، «کارگردانی»، «متحرک سازی»، «طراحی شخصیت»، «طراحی فضا»، «فیلمنامه»، «دوبله» معرفی می‌شود.

همچنین هیأت داوران برای برترین دستاورد فنی، هنری و تولید ویژه در زمینه پویانمایی جایزه‌ای ویژه اهداء می‌کنند.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره تلویزیونی نیز در بخش مستند، پس از بررسی ۵۳ اثر انتخابی از شبکه‌های سیما بهترین کارپژوهشی در زمینه مستند و برترین کارگردانی مستند را معرفی خواهد کرد.

این آثار پیش از آن در مقطع زمانی زمستان ۹۲ تا پاییز ۹۶ روی آنتن یکی از شبکه‌های سیما رفته اند.

ارزیابی مسابقات تلویزیونی نیز در ۴ عرصه کارگردانی، دکور، اجرا و بهترین مسابقه خواهد بود و مسابقاتی که به انتخاب شبکه‌ها به بخش مسابقه راه یافته اند مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار می‌گیرند.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر